miércoles, 23 de septiembre de 2009

Radiografies, displàsia...

Ja fa uns dies que prenc anti inflamatoris per indicació del veterinari. Desgraciadament no milloro. L'Ivan ho veu i truca al Bernat. Han quedat per fer-me radiografies i aprofitant la sedació, treure'm l'hèrnia umbilical.

Ha arribat el dia. Ho sé perquè em tenen tot el matí sense menjar. Quina gana !! En efecte, em porten al veterinari i m'hi deixen. Estic una mica trist perquè no veuré a l'Ivan i la Mar en una bona estona.




Diuen que m'haig d'adormir, però jo no tinc gens de son... A l'aparador que tenen muntat a l'entrada he vist unes pilotes que m'han agradat. Ara, mentre esperen que m'adormi, m'arrancaré a córrer i n'enganxaré una. Espera, què és aquesta mascareta que m'estan posant ? Olora a... aaaa.... aaa...ZzZzZzZ

(...)
ZzZzZzZzZ
(...)

Corro, no em fa mal cap pota. Em persegueixen els meus germanets i una gosseta molt guapa que s'ha enamorat de mi. Hi ha pilotes per tot arreu. Pilotes, pilotes, pilotes, pi... em desperto. Ouch!!, estic al veterinari, estava somiant !! Guau, guau, obriu-me la porta !! Calla, que escolto a la Mar. Ja són aquí :)

Em treuen de la gàbia i em porten amb en Bernat, l'Ivan i la Mar. Estan mirant una foto en blanc i negre i sento al Bernat dir: "Males noticies". Fan mala cara. Entrem a un despatx i en Bernat ens explica que tinc displàsia de maluc. Avui és un dia molt trist.



Molt trist.

Em miro a la panxa, veig que no m'han tret l'hèrnia. Sento dir que hi ha no sé quin problema al quiròfan. Avui m'he salvat d'un tallet...

Marxo, que tinc calor, el bol d'aigua ple i l'Ivan està despistat amb el portàtil. Segueixo un altre dia, que tinc moltes coses a explicar-vos sobre la displàsia. Vaig a fer un banyet !! :p

Llepadetes a tots !!

No hay comentarios:

Publicar un comentario