viernes, 18 de septiembre de 2009

Pastilles, anèmia i preocupació

Ho noto, estan preocupats. Parlen angoixats d'un tal Parvovirus. Qui deu ser aquest tio ? Espero que no vingui, perquè sembla que no cau bé a ningú...

9 de juny, 2n dia amb l'Ivan i la Mar: Després d'una espera angoixant, per fi ens donen els resultats dels anàlisis que em van fer (08 de juny). Tinc giàrdies, per això faig les cacones tant lletges. Sembla que tothom queda alleujat, en Parvovirus ha cancel·lat la seva visita. Aquesta és la bona noticia. La dolenta és que els anàlisis de sang presenten alteracions. Diuen que tinc leucocitosi i disminució de l'hematocrit. Per acabar-ho de rematar, sospiten que pugui tenir paràsits sanguinis.



Ens donen medicaments per tractar els meus mals i em diuen que la setmana vinent em tornaran a treure sang. Jó, una altra punxada !!

L'Ivan i la Mar a vegada semblen tontets... Em donen les pastilles amagades en paté, ¡ com si no me n'adonés ! Bé, com que s'esforcen tant i m'encanta el paté (mmmmmmm), me les empassaré fent veure que no me n'adono. No els digueu res, eeh... ;)

Passa una setmana, ja em trobo molt millor. Ara ja em porto com un cadell !! Em sento molt a gust amb la meva nova família. M'estimen molt, jo a ells també. Només la cita amb el veterinari em recorda que fins fa pocs dies estava totalment abatut. La veritat és que em segueixo cansant ràpid, però ja estic animat i no em fa mal la panxa !! :)

Ho intento, però no me'n salvo: cap al veterinari, punxadeta i a esperar anàlisis un altre cop. La meva recent estrenada vitalitat indicava que tot sortiria bé. L'Ivan i la Mar n'estaven segurs. Doncs no... Els nivells de l'hemograma segueixen baixos. Una altra vegada: preocupació, comencen a témer malalties greus. Però tranquils, que jo em trobo bé !!

Després d'unes quantes analítiques, deixo enrere l'anèmia i la leucocitosi i el 2 de juliol em poden posar la meva segona vacuna, amb més d'un mes de retard. En uns dies podré sortir al carrer !!

Gracies als tractaments i al molt que m'han cuidat TOT HA SORTIT BÉ !! Ara si, estic com un toro !!!




I els meus germans... hauran pogut sortir al carrer ?? Hauran estat tant ben atesos com jo ??

No hay comentarios:

Publicar un comentario