martes, 22 de septiembre de 2009

Ooops !! vaig coixet...

Avui us vull explicar com vam viure les meves primeres molèsties a les potes. Encara no ho sabíem, però quelcom greu s'estava començant a manifestar (displàsia):

Quina calor !! L'agost em matarà. Menys mal que quan l'Ivan i la Mar es despisten foto per terra l'aigua i m'hi tombo a sobre. Me la posen ben fresqueta, de la nevera, mmmmmmm S'emprenyen i m'esbronquen, però jo ja estic fresquet, jeje :p

Un cop alleujades les meves calorades, m'adono que alguna cosa em molesta. És la pota posterior dreta. No sé què hi tinc, però no estic còmode. No em fa mal, però al caminar, no puc completar la passa sense sentir molèsties. Només em sento còmode si faig un moviment una mica estrany. Doncs seré pràctic: caminaré així i llestos !!

 


Han passat uns dies des que vaig començar a notar molèsties i sembla que la meva família ho comença a notar. Pocs dies després em porten a veure en Bernat. En Bernat és el meu veterinari, traumatòleg. Ja som ben amiguets !! Bé, soc amic del Bernat, de la resta de veterinaris, dels auxiliars i fins i tot de les recepcionistes i de la dona de fer feines. A cal veterinari, tothom em coneix !!

En Bernat em remena la cama cap a totes bandes. Després d'una estona remenant sembla que ja té un veredicte. Ens diu que tinc contracturat el múscul pectini. Comenta que pot ser una simple contractura, sense més, o que podria ser un símptoma d'alguna cosa més greu. Em recepta anti inflamatoris i ens emplacem allà mateix en 10 dies per veure com evolucionen les meves molèsties.

Al arribar a casa comencem el tractament amb anti inflamatoris. Aquest parell de tontos segueixen pensant que no me n'adono i em segueixen donant les pastilles amagades dins d'una bola de paté... jajajaja M'encanta !!

Us deixo que la pilota m'està mirant... Demà continuem. Llepadetes a tots !!

No hay comentarios:

Publicar un comentario